Pages

Thursday, January 12, 2012

ViVa (year4sem1)

Hari ni jawab viva buat kali ketiga sepanjang blaja ni~ ...
mdm N dan mdm S dan br. I tukang jage exam viva, dan mdm M jaga masa...erkkk~ cuak~


Alhamdulillah dapat jawab le sikit, tapi tak semua jugak..haha..macam2 gaya keluar bile aku neves~ hik3...sorry2 (segan jugak) saya unconscious~ haha

Final exam sem ni aku banyak study, tapi banyak benda yang aku study tu tak masuk...erkkk...ottoke~..tapi tak pe la, study untuk masa depan , bukan untuk exam~ erkkk~ =p hehe

Btw, aku dah amek voucher buku RM200...leh la aku beli buku yang aku nak dari dulu tu, buku Sirah Nabi s.a.w...(^~^.)/

okey la, 14hb ade last paper, hurm ~ budak radio ni, tak penah kalah dengan banyaknye total paper/subject yang kene amek untuk final exam~hwaiting~



No comments: