Monday, January 30, 2012

Conteng-conteng~

Bosan di petang hari, nak tulis kat blog tak da input yang menarik...erkk..jadi aku pun melukis la...memang sah, aku suke lukis (cartoon/ conteng2 je) hahaha....kalau aku melukis, ngantuk aku pun boleh hilang..tu la pasai, kalau dalam kelas aku ngantuk, aku akan melukis, nota2 aku semua ade lukisan haha...


emm lukisan petang ni, tak da maksud tersirat pun ngeh3x...kalau ade pun, korang paham ape dengan gambar ni? haha =p

k la...selamat petang~ eh..hujan pulak kat luar..hurm...tengok hujan je la...tak payah aku siram pokok bunga..hehe (^~^.)/



2 comments:

nik rosmawati said...

cantik la lukisan tu :)

quja said...

cube klu bosan2 ko wat katun aku ke??? hehehe..