Pages

Sunday, January 22, 2012

Lunch~

Assalamualaikum~
Tengah hari ni, masak 1 jenis lauk je...tu pun sebab malas ikut ibu ngan ayah pergi jemputan kenduri kawen...jadi , hari ni masak ayam blackpaper...(btw , ibu yang ajar) hehe =p



owh, comot cikit...sorry~haha ala sendiri makan je pun kan~..hehe...
asalkan rase sedap, jalan je~ haha

Okey, resepi nye:
Ayam (atau daging)
Bawang merah dan putih
Blackpaper
Serai
Sos tiram
Kicap
+
Cendawan
Sederi
Tepung jagung (cikit)

Campak3~ dah siap....haha =p

(ecelly...tulis kat blog untuk sendiri ingat resepi ni hehe)


dah abis masak...sedap jugak la (angkat bakul sendiri) haha =p...
main ngan Pretty la pulak~



tapi Pretty tak nak layan aku~...nak tido je die nih...haha...
Pretty bukan kucing aku 'sekarang'...emm dulu mase Pretty kecik ibu yang bela...tapi bile die besar makcik aku yang jage...tapi bulan ni, makcik aku mintak aku jage Pretty kejap...hoho...gebu kan Pretty ni?...geram je...hehe (^~^.)/


okey~ have a nice day~ ^^



No comments: