Pages

Wednesday, December 8, 2010

Perasaan yg bercampur baur~..erk

Betapa aku menahan kesabaran...Ya Allah...kuatkanlah kesabaran ku ini~sungguh aku tahu... mengharapkan benda yg bukan milik kita (yang xmampu dimiliki)..adalah sifat tamak manusia...perasaan jeles yg membuak2 dlm diri sgt menggunung tinggi tika ini...

"intan~ade rezeki nanti..intan pergi le ye.." sentiase aku bisikkan dlm hati~huhuhuhu
(TT~TT)...aku teringin nak ke luar negara...hehehe~

emm tinggalkan je la cite nie..biar saje aku simpan dlm hati...huuuu

telah pun bermula tahun baru Islam...azam tahun baru??tentunye nak buat yg lagi baik dari tahun lalu...~(^~^.)/  hwaiting!!gambattemasu~

result exam pun dah kuar...Alhamdulillah~..result hasil study last minute aku adalah= MAINTAIN!!...erk...xda yg naik pun~hadoiyai~tapi aku still puas ati coz aku dah wat the best...bukan ape..sem lepas mmg sgt killer subject bagi aku...aku mmg target menurun sem lepas, sebab ade paper yg mmg xcukup peluru aku nak tembak..erk..tapi,Alhamdulillah dpt maintain~haha sengal~ =p

No comments: