Saturday, November 27, 2010

Vacation at Korea or Japan??whennnn??~

gambar berangan hehe~

Terlihatkan pic member aku yg pergi bercuti dgn keluarge kat jepun...huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....nomu nomu nomu jelez~....seronoknye la..
abg sepupu aku plak baru balik dari korea...huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lg jelez....nape la depe gi sane musim2 sejuk nie...huk2...jelez3x...
aku..Sabah,Sarawak,Singapore pun xsmpi lagi.....huhu...
nanti aku nak gi Korea la...ngn my future hubby..kyaa~..::blushing2::..
...siap tengok pekej tour ke Korea dah nie...(kes parah)
tertekan2...akibat terlampau jelez...Saya nak pegi Korea & Jepun jugak~....(sbnrnye byk tempat lagi aku nak g)...xpe la..redho je la~(TT~TT)

p/s: huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...oppa ottoke??!!(sape entah oppa tu..haha)

nomu='sgt' dlm bhs korea

6 comments:

arney said...

mekah dulu ye anak2~~:D

me said...

aku dah agak ko akn ckp gitu =p...aku nak tulis dlm post , kang nmpk mcm 'hypokrit' plak....tu pasai ak tulis "byk lagi tempat aku nak" g..hoho

arney said...

ala..ko kan pnah ckp..pape pon nk gi mekah dulu kan..ape kate..lpas grad,kite kumpul dwet byk2 then kite travel...kite gi korea nak??ajak mija..itupon kalo xde yg kawen lg aa..hihihi

Tantan (^~^.)/ said...

korea RM1090~...kompol2...huk3

arney said...

ni harga pakej ke?

me said...

muslim pekej~kyaa~