Pages

Tuesday, November 16, 2010

Sekilas Flashback Final Exam Sem1 Year3

exam kali nie mmg dasyat...aku rasa lepas satu paper, kene plak focus paper lain...mmg study je la...smpi le 7 paper abis...huhhh...mmg panas kepala aku musim exam final tu...(@~@)

start exam final..dak DDIR mmg dasyat...start exam 26 hb oct...exam CTscan beb...org lain dok balik umah coz cuti revision week, kitorg plak dah start asah otak..haha, sebab lecturer nak gi haji..kene la wat awal..emm awl pun ade hikmahnye..xda le serabut ngan CT scan dah pastu..hehe...(^~^.)y

lepas paper CT..1hb nov paper Radio. Anatomy plak~...aigoo..byk kene bace..walaupun jarak 26hb-1hb tu lame tapi byk kene study awal coz paper Epidemiology &research method, paper Counselling mmg berturut~...hemm...masalah aku nie jenis study tersangat le last minit..aku study 'masuk' nye bile mlm esoknye nak exam...mmg mencabar diri final kali nie...

radio anat. gitu2 je la jwb nye, nak yg sedey nye paper Epid~...aku rase 1 batch ak terasa 'tamparan' hebat paper epid nie...ak siap awl...siap awl sebab sumenye byk ak xtaw...ak tgk ramai member yg kuar gi toilet wak2 exam nie..nampak air muka sume org, yg exam nie susah...~
ak mmg xkuar awl dari exam hall(MPH)...sebab ak terasa paper epid nie.. ibarat kite nak mengantar anak msuk dewan bedah~..hahaha...tapi ak dah xnak jmp 'anak' tu dah..haha....bgus tak analogi yg terlintas dlm kepala aku wak2 exam epid ...hehehe

esok nye plak trus exam Counselling...nie pun aku seram gak...paper Br.Z..... hoho...amek paper yg same ngan dak Diet, tapi soklan lain2 lecturer yg wat...as usual paper Br Z mmg mencabar muscle tangan aku =p..byk beno aku tulis...n yg lg best..paper counselling nie ktorg kene wat Pamphlet...bygkan wat pamphlet wak2 exam...markah pamphlet sje dah 23m...mmg xcukup mase...somehow..feel jelez ngan dak diet nye paper~


listen 2 my heartbeat ohhh MRI~

huhh..abis counselling nak kene stragle utk MRI plak..nie pun membuatkan aku nerves... 3bulan blaja MRI & CT..amat mencabar jiwa ranggaku..hak3...8hb paper MRI...sedey nye b4 dat i'm not feeling well...demam ade 1 mlm tu..owh..aku tdo je..paper MRI koi9pg..koi5 pagi tu ak baru ulang bace smpi lec.7 out of 15lecture~..huhu...sebelum msuk exam aku pegang Arney, aku xabis bace~...huhu...so MRI nie ak jwb je la~ =p

10hb plak paper digital imaging~..hohoho..bce la balik note sem lepas..paper nie pun aku neves gak..salah satu sebab nye..lecturer nie sgt particular bab2 kekemasan kertas pekse...maksud nye tulisan pun kene kemas...erkkk..tulisan ak mmg sgt lawaaaaaaaaaaaaa~..hahaha... =p

12hb plak paper Sectional Anatomy...aigoo~ menyesal ak ckp.."haa..anatomy je~"...
ouishhh..sectional anat sgt lain ngan anatomy biase2 ye saudara saudari...adoi..bkn je bone n ligament, byk gile muscle2 dlm bdn nie kami kene ingt...dah rase mcm amek double degree physioteraphy plop~...hehehe...paper nie aku kuar awl...emm kuar awl sebab takut tukar2 jwpn plak...hehe

nway 7paper dah abis..sem1 nie abis dah...huhh bile tgk list subject sem depan...ak rase perkara sem nie akn berulang ataw maybe lagi parah...Ultrasound..RNI...is waiting 4 us...(>.<)y

13mlm balik rumah..aku angkut 3 org member balik (mieja,miera,arney)..depe nak jln2 kat perak.....emm release 10sion~yeaayyy....and yg lagi best aku ade byk kazanah  cerite korea dlm laptop nie...selepas sedut dari member~hahaha...yahooooo (>o<.)


No comments: