Wednesday, October 30, 2013

WW: Bored ...





Mehhh..hehe...jom masuk marathon dengan saya...hehe

P/s: lama tak buat wordless Wednesday. .hehe



Saturday, October 19, 2013

The Stair..

Assalamualaikum

Harap yang membaca sihat2 belaka. Bagi yang kurang sihat tu syafakillah syafakallah saya ucapkan... jangan lupa makan ubat ye...hehe

Hari ni saya nak cerita pasai salah satu senaman yang saya buat jika saya tak jogging dalam minggu tu...

Jeng3...

Ok..surprised sangat jemah~...haha
Ni dia..turun dan naik tangga. Okey, sebagai seorang yang tak mampu nak langgan gym yg beratus2 sebulan..huhu teringin sebenarnye..

dan sebagai seorang gadis yang tak da kawan nak ikut senaman luar dekat2 rumah ni..jadi ni la alternative yang saya guna...

tadaaa...

apa gunanya bayar sewa condominium 4tingkat ni jika tak di gunakan sebaiknya..ahaa..

Sebagai gambaran korang..


Mula2 dulu saya buat 30set sejam...ketaq lutut bagai...sekarang ni jika saya rajin , saya buat 40set..dan baru2 ni saya buat record baru 50set...yeeehaa..clap your hand for me..hehe..

Ok..jadi setakat tu dulu..jika korang pun xmampu, segan, malas keluar duit macam saya..boleh la buat senaman ni...tapi dengan syarat..rumah korang ade lebih dari 2 tingkat..hehe..good luck..

P/s: cuba la buat...lepas habis 30set..mesti korang dah hilang rupa..serabhai...haha hwaiting.. (^~^.)/