Pages

Sunday, December 22, 2013

Larian Kedua...

Assalamualaikum. .

Harap anda sihat2 belaka. Bagi yang kurang sihat tu syafakillah syafakallah saya ucapkan. Jangan lupa makan ubat ye...

Larian kedua saya adalah larian yang agak bidan terjun...plan saya 28hb Dec 2013 baru saya nak lari 10km punya event..tapi saya dapat call dari kawan saya, Ijat, dia mintak saya ganti tempat runner untuk relay run 4km under Mizuno pacesetters dekat maeps Serdang pada 15hb Dec 2013.

Okey..cuak sebenarnye...sebab 4km je tu mesti orang speed gile..jadi saya cuba lari 4km untuk set masa..32min masa saya prektis kat titiwangsa. 

Cut off time nye 2jam..4org satu team. Saya tanya ijat, kenapa xamek je semua lelaki, die kata rule dia kene ade campur2 gender dlm satu team..ooo...jadi dalam kecuakan tu saya terima je masuk relay run ni.

On the day..memang semua orang all out..saya lari 27min..haha..slow kan..huhu..tapi kami still on time..yeehoo..so dapat la my second medal.

Training untuk 4km ngan 10km agak berbeza..sebab 4km ni mmg kene speed..hehe..so lepas je habis relay event saya kene train 10km plak..hehehe













P/s: gambar ditangkap semasa tarik napas..hehehe idung kembang la..haha




No comments: