Friday, July 12, 2013

Ramadhan 1434 Day3

Assalamualaikum...

Salam penghulu segala hari...selamat berpuasa semua, harap sihat2 hendaknya..bagi yang kurang sihat; syafakillah syafakallah saya ucapkan, makan ubat yer...

Saya ni pun xbaik2 lagi dari batuk selsema...ujian dua minggu yang penuh dengan batuk selsema dan (demam kejap2)..sampai berat pun turun hampir 3kg dlm 2mgu ni..hoho..

Bulan puasa ni..saya tak exercise pun..pergi terawih tu la exercise saya..hehe..ye la..masjid dalam 570m dari rumah..kat kawasan ni da la byk kes ragut..pegi terawih sorang2..memang jalan laju la saye tiap mlm..takut..tapi tawakalkan saje..Allah ada..teringat masa belajar dulu..terawih ngan kawan2..sekarang ni pegi sorang2..sedey..teringat kat korang2...rase nak nanges tau..huhu

Siape lagi yang nak hidupkan suasana bulan yang penuh rahmat ni...sedey bila tengok orang melayu masih ada yang jual makan pagi ..xrasa suasana bulan Ramadhan langsung kat sini..kat masjid jela auranya terasa..huhu

Ok...jangan bazirkan bulan Ramadhan ini..mungkin ini bulan rahmat yang terakhir buat kita..

P/s: maafkan jika ada kesalahan yang telah saya lakukan kepada yg membaca..may Allah bless all of you...



No comments: