Sunday, June 23, 2013

lukis sakura-kura

Assalamualaikum..

Maaf..dah lama tak update..harap yang membaca sihat2 belaka, yang kurang sihat tu, syafakillah, syafakallah, jangan lupa makan ubat ye..

Jarang update, sebab saye dah ada gadjet baru hehe..jadi saye melukis kat handphone je..pastu malas nak update, kalau sebelum ni terus update kat blog, tapi sekarang lukis masuk FB dulu..hehe

Meh saya tunjuk satu contoh gambar..hehe..



Haha..ok2..sebenarnye saye tengah layan lagu istikharah cinta..duk dengar2 sambil melukis..mula2 lukis pokok sakura..nak cuba dapat tak hasil nye..tetiba tertambah la pulak gambar gadis tu..hehh..

ni dia lagu nye..




p/s:  terasa semakin tua..(-_-.")/



2 comments:

Mohd. Ramadan Bin Ab.Hamid said...

Selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak!

Tantan^^ said...

Selamat berpuasa jugak ;)