Wednesday, June 29, 2011

Ketenangan Dari Kata-kata

yeaay dah nak masuk 1bulan pektikel kat sini...
terus terang...minggu awal hari tu mmg down gile @ homesick..ala biase la kan dah 1bulan cuti...

tapi homesick saya hilang selepas masuk minggu ke2 kat sini,,,macam mane ek~..
aha...sume nye saya nak ucapkan trime kasih bebyk kat kak M yg kasi nasihat...yg betulkan niat sebenar kami (student2 pektikel) dtg  pektikel@ tuntut ilmu kat sini...

nasihat kak M banyak ke arah agama...sungguh~ saye rase tenang selepas tu...nak ckp kat kak M, cam segan je..hehe

"Korang dtg jauh2, belajar le habis2, ade hikmahnye Allah tempatkan korg kat sini. Masa jadi student la kite belajar betoi2...kalau dah keje nnt tapi xtau buat keje, korg gak yg akan rase down, mula le korg rase nak marah kat student2 adik2 yg baru nak belajar nnt~" kata beliau.

ohh~trima kasih bebanyak~

betoi la...manusia itu perlukan nasihat..selalu~

p/s: nasihat kan saya, jika saya  ade buat silap~

3 comments:

~Miera~ said...

bersabarlah..hee..Chayok!!

アヌム ちゃん said...

aa kenapakan entri yg paling atas ni mesti bertiundih dgn senarai follower..so susah nk baca dkt bhgn atas..ke akk je rasa kena cmtu..huhu

アヌム ちゃん said...

aa now dh okey..heeee..bagus kan ada org nak nasihat2 ni..smbil dgr nasihat sambil bukak mata sbb kdg2 byk lg bnda yg kita sndiri x tau..huhu