Tuesday, June 7, 2011

1st impression is everlasting~

huwaa...homesick sekejap haha...
ambo kat klate le nie,.. molek ja dlm husm...xdop pitih (TT~TT)..huhu

haha...nak balik~haha

aku blur 2 hari nie..bukan sebab ape...sebab aku xpahe org kecek klate...aku boleh lagi paham kalau ckp slow...tapi kalu ckp laju...sorry la aku susah nak tangkap..haha

hari nie hari kedua kat sini, belajar dari pengalaman~...
malu bertanye sesat jalan..
-first impression is everlasting-
ingat tu tan2~

kat sini aku on9 kat libry je...aku xleh nak gune wifi coz aku bukan dak usm..plus malas aku nak beli Brukband..xdop pitih dah..so...aku on9 kat libry je..tu pun xleh bukak FB..kui3..

kat sini ...nape ek?org tgk dak uia nie mcm pelik je?..haha...
entah le, aku pun xtaw sebab ape.....haha

nway..tgh cube menghilangkan perasaan homesick erkkk~
tantan Gambatte!!!hahaaha =p

No comments: