Saturday, February 1, 2014

titleless..

Assalamualaikum...

Harap anda sihat2 belaka. Bagi yang kurang sihat tu syafakillah syafakallah aku ucapkan. Jangan lupa makan ubat ye...

2 minggu yang banyak berfikir..
Banyak..tapi aku sendiri tak tau ape yang aku pikirkan..

Satu pengalaman baru.
Nak luahkan..aku tak rasa ada orang yang paham...jadi aku simpan saje..bila disimpan gini la jadinye..haha..dah macam tak betoi..ikot saja la..

Pindah.
Alhamdulillah...aku dapat pindah dekat branch yang 30min dari rumah. Dekat Kampar. 3Feb 2014 aku lapor diri.
Alhamdulillah...syukur Allah makbulkan doa aku...aku doa nak duduk dengan parents aku sebelum aku kawen. .hehe tapi tah bila la aku nak kawen..xtau la lagi..
bestfwen aku pun nak kawen dah..sebelum aku ditinggalkan sebatang kera je kat KL tu..baik aku pindah dulu..huhuhu

Progress.
Emm..kene susun la jadual aku balik..duduk dengan keluarga ni bahaya sikit..diet terabur..hehe..tantan fighting~

Friends.
Aku rindukan korang sangat2..korang iz the best..hehehe.. kwn yang tak judge orang..may Allah bless uolls always...

Lastly..
Please dont expect you noe me if u just met me..coz I'm not good with new fwen..
dalam hati aku sangat2 harap nak jadi orang yang boleh peramah dengan orang yang baru aku kenal haha sebab kalo korang kenal aku..lama2 baru korang tau aku bukan pendiam..hehe

P/s: cermin diri..perbaiki dirimu..moga Allah redha..